tirsdag den 17. juni 2008

Så fik jeg taget mig sammen...


Jeg har endelig fået mig en blog! Nu bliver det spændende hvor meget jeg får den brugt, for en af grundene til at det har taget så lang tid er simpelthen at jeg ikke synes jeg får lavet så meget at vise frem...

Men nu må vi jo se!

Jeg kan jo starte med at henvise til min hjemmeside (holdern nok ikke så længe...) så I kan se hvad jeg har til salg:

http://www.123hjemmeside.dk/lzscrap


I må hellere også få et billede af Trein og jeg. Trein er lige ved at kunne cykle!

6 kommentarer:

Jette W sagde ...

Hej Lisbeth
Det var dejligt at du også har fået lavet en blog, den glæde jeg mig til at følge.

Else-DK sagde ...

Hej Lisbeth og velkommen som blogger.

Jeg er bedre til at læse end opdatere min blog ... måske jeg snart må tage mig sammen til det, også.

Stine66 sagde ...

DEJLIGT at du er med på "vognen".

Annika sagde ...

Skønt at også du er med på listen nu :)
Glæder mig til at følge med.

Betina sagde ...

Tillykke med bloggen og bryllupet. Dejligt at du kom med på blogvognen...så ryger du lige under mappen, blogs i fortrukne ;O)

Pia sagde ...

Tillykke med bloggen, glæder mig til at følge med i hvad du laver